13. Centro de Apoyo Psicológico... 159 Mohr, D., Ho, J., Duffecy, J., Baron, K., Lehman, K., Ling, J., & Reifler, D. (2010). Perceived barriers to psychological treatments and their relationship to depression. Journal of clinical psychology, 66 (4), 394-409. Palacio, J. E., Caballero, C. C., González, O., Gravini, M. y Contreras, S. K. P. (2012). Relación del Burnout y las estrategias de afrontamiento con el promedio académico en estudiantes universitarios. Universitas Psychologica, 11 (2), 535-544. Robles, R.,Varela, R., Jurado, S. y Páez, F. (2001).Versión mexicana del Inventario de Ansiedad de Beck: Propiedades psicométricas. Revista Mexicana de Psicología, 18 (2), 211-218. Roh, M., Jeon, H., Kim, H., Han, S., & Hahm, B. (2010). The prevalence and impact of depression among medical students: a nationwide cross-sectional study in South Korea. Academic Medicine, 85 (8), 1384-1390. Santillán, C., Eguiluz, R., Gómez, M. F., Witt, A., Jaques, L. C., & De la Rosa, A. (2016). Mental Health in College Students: Suicidal Behaviors and well-being and its relationship with a measure of academic achievement. Acta Psicológica Peruana, 1 (2), 197-218. Solórzano, M. y Ramos, N. (2006). Rendimiento académico y estrés académico de los estudiantes de la EAP de Enfermería de la Universidad Peruana (Semestre I-2006). Revista de Ciencias de la Salud, 1 (1), 34-38. Standing Committee of Family and Community Affairs (1997). Health on line: A report on health information management and telemedicine. House or Representatives Parliament of the Commonwealth of Australia. Camberra: Australia Government Publishing Service.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTI3NTM=